Az események szervezésében és rendezvények megjelenésében a sajtófalak és pop up falak alapvető elemekké váltak. Ezek a konstrukciók kiváló eszközök arra, hogy még jobban felhívják a figyelmet az adott márkáról vagy magáról az eseményről, ráadásul többféle méretben és stílusban kaphatók.

Mi az a sajtófal?

A sajtófal jellemzően nagyméretű, egyszerű vagy márkával ellátott háttér, amelyet eseményeken, különösen a vörös szőnyeges eseményeken használnak annak érdekében, hogy a hírességek és a vendégek fotózhatóak legyenek előtte. Az eredmény egy olyan kép, ahol a hírességek és a márkanevek együtt jelennek meg, növelve ezzel a márkatudatosságot.

Mire használják?

A sajtófalakat leggyakrabban film- és televíziós premieres eseményeken, díjátadókon, konferenciákon, kiállításokon és más nagyszabású rendezvényeken alkalmazzák. Elsősorban tartós anyagokból gyártják őket, ilyen a vinil vagy a vászon is , készülnek, és gyakran vázra vagy keretre feszítik, függőleges állapotban.

Mi az a pop up fal?

A pop up fal hordozható kijelzőrendszer, amely könnyen telepíthető és összecsukható. Ahogy a neve is sugallja, ezek a falak „felugranak”, vagyis gyorsan kibonthatóak és a kívánt helyre tehetőek.

A pop up falakat előszeretettel helyezik ki kereskedelmi kiállításokon, bemutatókon, promóciós eseményeken és bármely olyan helyen, ahol egy márkának vagy vállalatnak gyorsan és könnyen kell információt megjelenítenie vagy hirdetnie.

A pop up falak az esetek többségében alumínium vagy műanyag keretből állnak, melyekre nyomtatott grafikai panelek vagy anyagok kerülnek. A váz összecsukható, így könnyen szállíthatóak és tárolhatóak.

Míg a sajtófalak és pop up falak különböző eseményekhez és célokhoz ideálisak, mindkettő remek eszköz a márka vagy az üzenet kiemelésére. A modern rendezvényszervezésben és marketingben ezek az eszközök nélkülözhetetlenek, mivel professzionalizmust, láthatóságot és márkaorientációt biztosítanak.

Ma már létezik textil pop up is, amely kifejezetten könnyű, rugalmas textilanyagból készült grafikával van ellátva. Előnyük, hogy a grafikát a kereten belül lehet tárolni, így a telepítés rendkívül gyors és egyszerű anélkül, hogy minden alkalommal újra kellene feszíteni. A textil pop up rendkívül kompakt, tehát egyszerűen szállítható, és ideális választás kereskedelmi kiállításokra, bemutatókra vagy bármilyen rendezvényre, ahol a márkának gyorsan és hatékonyan kellene megjelennie. Az anyaga miatt különösen éles és tiszta nyomtatást eredményez, ami kiemeli a grafikai tartalmat és a márka üzenetét.